Friday 17 August 2012

btul ke esok dh raye..huuu

syukur ke hadrat ilahi..dapat juga aku menghabiskan sisa-sisa ramadhan walaupun tengah2 sarat mengandung 8bln..alhamdulillah byk rezeki Allah bg n nikmatnya yg tidak terhingga..Alhamdulillah kasir..

nak citelah..taun ni juga merupakan taun dimana aku beraya bkn di kg nyiorku..bkn bersama mok ayah ku..adik2 aku..org kg aku..sepupuku..sedara2ku..tp aku beraya di rumah mak mertua ku..dkt mana korang sume nak tahu x?hehe..dkt johorrr...selatan...jauh tuh..timur n selatan..hehe xpe pengalaman kan..

mula2 aku cm xleh time jugak awal2 bln pose ari tu..dgr lagu rye sikit je dh ngalir2 air mate..maklumlah bru pertama kali beraya bkn dgn mak ayah..abg la tlg tenangkan..tlg nasihatkan..jgnlah cmni..abg jadik serba salah kalu ayg asyik cmni..kesian abg..ayg mintak maaf tao..

tp lama2 kelamaan aku blh time time..sekarag dh berada di umah mak mertua..alhamdulillah..selamat sapa akhirnya..kepada isteri2 yg first time beraya di rumah mak mertua..kene byakkan bersabar..bersabar..bersabar..n anggap itu semua adelah pahala n syurga kelak u kita semua..i.A..Allahumma amin...

pastu dh gtau mok yg kaklg xboh tepon mok pg2 raye..takut nangis..huuu..banyak dosa ngan mok nih..ngan ayah..ampunkan salah dan silap anakmu ini..hehe..

jadi di kesempatan ni aku n suami mengucapkan selamat hari raye semua...semoga Allah menerima amalan kita semua..amin..hehe...


                                             tadaaa...hasil lukisan abg...n edited dr ayg..wee

No comments:

Post a Comment