Tuesday 13 November 2012

15.10- 15.11.2012

alhamdulillah..baru berkesempatan mengupdate blog..aku dh nak masuk sebulan dh berpantang..alhamdulillah..sebulan yg lepas aku selamat melahirkan permata hati kami..putera kami..seorg bayi yg comel..diberi nama mohamad hafizul iman bin mohamad nor herman,,berat 3kg..bersalin di hospital besar Dungun..

sungguh sakit bila mengenangkan balik sakit nak melahirkan tu..hanya Allah jer tahu betapa sakitnye bersalin..first time masuk wad sakit2 nak bersalin cm tu..haha..mmg pengalaman la org cm aku bersalin ni kan..nasib bek suami ade disisi menemankan diri ini saat2 sakit bersalin..terima kasih ya Allah bg nikmat cinta n kasih syg ini.

anak ummi iman alhamdulillah sihat sgt2..sekarang dh nek berat jadi 3.5kg..alhamdulillah..nak citela sket sakit cmne bersalin ni..haa..mmg sgt takjub jugakla kalu sorang perempuan leh melahirkan 9 atau 10 org anak..waa..tabik spring la..aku?xtahula leh sapa cmtu ke x..huhu..mmg berjihad sgt2 seorang perempuan leh melahirkan insan kat dunia ni..patutla Allah bg ganjaran sgt2 kat wanita..mengandung..membawanya 9bulan..sakit u melahirkan..pastu bersalin..menjaga..menyusukan..waaa...banyaknyer pengorbanan seorang ibu..sgt2 la rugi bg seorg anak menderhaka pada ibunya..nauzubillah..

okelah..ni ade pic anak ku iman yg soleh..moga menjadi anak yg soleh u ummi n abi di dunia n akhirat..amin3..


                                                        ni lah saya mohamad Hafizul Iman...

No comments:

Post a Comment